ŠVK studentai – finaliniame „Profadienio“ renginyje

„Profadienis“ – renginys, skirtas verslo profesionalų ir studentų susitikimui. Kaip skelbia organizatoriai, „Profadienio“ akiratyje yra ne darbo paieška apskritai ir net ne mėgstamo darbo paieška: „Mums įdomiausia tai, kas slypi už skirtingų veiklų pavadinimų, ką ir kaip žmonės kuria skirtinguose sektoriuose. Juk negali net pradėti ieškoti įdomaus ir tinkamiausio darbo, jei nežinai, ką reiškia organizacijų pavadinimai. „Profadieniui“ svarbus žmogus ir jo santykis su įmone, darbuotojas ir jo santykis su darbo aplinka, nes tai yra labiausiai intriguojantis dalykas, padedantis susirasti vietą profesiniame gyvenime.“

Penki Šiaulių valstybinės kolegijos studentai – Rugilė Strikoriūtė, Neda Žegulytė, Samanta Sidaugaitė, Airidas Šiaulys ir Povilas Rašinskas – dalyvavo finaliniame „Profadienio“ renginyje Vilniuje. Studentai „Profadienio“ finale atstovavo ne tik Šiaulių valstybinei kolegijai, bet ir Šiaulių miestui.

Verslumo renginio finale dalyviai išbandė savo jėgas penkiuose skirtingose verslo iššūkiuose, kuriuos parengė „SEB banko“, „Western Union“, Lietuvos marketingo asociacijos, „Biok laboratorijos“, „Integrity“ ir „Digital Academy“ ekspertai. Studentams geriausiai sekėsi vykdyti „Integrity“, Lietuvos marketingo asociacijos ir „Biok laboratorijos“ pateiktas užduotis.

„Integrity“ skyrė atlikti influencer marketing užduotį. Išsirinkus vieną iš šių dienų lietuvių socialinių tinklų žvaigždžių, pavyzdžiui, Joną Nainį, Mantą Stonką ar Andrių Tapiną, atsižvelgiant į jų populiarumą, sekėjų skaičių ir tinkamumą, reikėjo sukurti „CityBee“ populiarinimo strategiją.

Lietuvos marketingo asociacijos ir „Biok laboratorijos“ paruoštoje užduotyje studentai turėjo kurti kalėdinius rinkinius iš „Biok laboratorijos“ produkcijos, apgalvoti jų kainą ir argumentuotai pristatyti idėją, kodėl pasirinkti tokie produktai. ŠVK studentai sukūrė du rinkinius: Žiemos rinkinį šeimai, kurį sudarė kūno sviestas, lūpų pieštukas ir rankų kremas bei rinkinį Vakarėlių liūtams iš sauso šampūno, dušo želės ir dantų pastos. Teisėjus sužavėjo studentų pasirinkimas ir idėja – ypač žiemos rinkinys, skirtas visai šeimai.
Po visų išbandymų studentai diskutavo „TMD Partners“ konsultanto, emocinės kompetencijos, vadovavimo ir nuostatų keitimo eksperto, asmeninio tobulėjimo konsultanto, derybų ir pardavimo mokymų pradininko Lietuvoje Dariaus Pietario paskaitoje „Patirtis prieš žinias: kaip tampama geidžiamiausiu darbuotoju?“.

Apdovanojimų metu šiauliečiai neliko nepastebėti – buvo išrinkti geriausia atrankų metu pasirodžiusia komanda ir gavo „Uno parko“ įsteigtus prizus.
Studentai sako, kad renginys buvo visapusiškai naudingas – jauni žmonės ne tik gavo žinių, bet ir užmezgė naujų pažinčių, atrado ateityje praversiančių kontaktų, sužinojo apie įdomius praktikos pasiūlymus.

Šiaulių valstybinė kolegija didžiuojasi turėdama aktyvių studentų, kurie garsina ne tik kolegijos, bet ir Šiaulių miesto vardą.