Ko reikia geresniam miegui?

Nors sunku suvokti, bet lovoje praleidžiame net apie trečdalį savo gyvenimo. Dėl to miegamasis turėtų būti tarsi rami šventovė, kurioje galėtumėte jaustis patogiai ir būti atsipalaidavę, kas prisidėtų ir prie pagrindinio sveiko gyvenimo būdo komponento – gero miego. Ne tik stresas, tam tikri maisto produktai, alkoholis ar kiti gyvenimo būdo veiksniai gali būti miego problemų priežastimi. Jūsų miegamasis ir jame esantys daiktai taip pat gali daryti įtaką nemigai. Jei neprisimenate, kada paskutinį kartą gerai miegojote, čia pateiksime keletą paprastų būdų, kaip savo miegamąjį paversti ramiu prieglobsčiu kiekvieną kartą atsigulus į lovą bei kaip pagaliau atsikelti žvaliam ir kupinam energijos.

Naujas čiužinys

Geras lovos čiužinys – greičiausiai yra vienas esminių elementų, ko reikia ramiam nakties miegui. Nors jums gali atrodyti, jog jūsų čiužinys yra vis dar tinkamas, specialistai rekomenduoja lovos čiužinį keisti kas 8 metus. Be abejo, šis skaičius yra tik orientyras ir, jeigu matote, jog jūsų čiužinys jau turi nusidėvėjimo žymes, negalite ant jo greitai užmigti ar pamiegojus jaučiate nugaros skausmą – visa tai gali būti ženklai, rodantys, kad kuo greičiau reiktų investuoti į naują čiužinį. Net jei 8 metai dar ir nėra praėję. Renkantis čiužinį, atkreipkite į jo dydį – nekeičiant pačios lovos, o keičiant tik čiužinį, jis turi idealiai tikti pagal lovos išmatavimus. Tačiau galbūt jūs neišsimiegate dėl per mažai jums tenkančios vietos? Tokiu atveju pagalvokite ir apie čiužinio, ir apie pačios lovos keitimą. Taip pat išsiaiškinkite, kokie jūsų komforto poreikiai ir kiek norite, jog čiužinys prisitaikytų prie jūsų kūno. Tvirtumo pasirinkimas – labai individualus dalykas. Vieni mėgsta minkštesnį paviršių, kiti – kietesnį. Nuo to priklauso ir tai, iš kokios medžiagos pagamintą čiužinį reiktų rinktis. Jei klausimų vis dar daugiau nei atsakymų, užsukite į Varle.lt, kur rasite visų tipų čiužinius ir išsamius jų aprašymus, padėsiančius atsakyti į visus likusius klausimus. Viskas, ką jums reikia padaryti, spustelti ant šios nuorodos.

Pagalvė

Greičiausiai kiekvienas žmogus žino, ką reiškia miegoti ne ant savo pagalvės. Sunku užmigti, po miego skauda sprandą ar tiesiog nepatogiai jaučiatės – visa tai gali sukelti jums netinkama pagalvė. Visgi, nors ir dažnai turime išsirinkę savo favoritę, gydytojai teigia, jog keisti pagalvę reiktų kas 2 metus. Nekeičiant pagalvės ilgesnį laiką, jos forma deformuojasi, ji nebesuteikia tokios geros atramos kaklui, dėl ko ir gali atsirasti sprando arba galvos skausmai. Taip pat ne ką mažiau svarbu ir tai, jog senoje pagalvėje itin kaupiasi dulkės, dulkių erkutės ar kitos įvairios bakterijos, kurios ilgainiui gali sukelti tokias bėdas kaip niežulį ar įvairias alergijas. Tad, jei norite atsinaujinti savo pagalvę, rinkitės tokią, kuri gerai prisitaikytų prie jūsų miego pozicijos, būtų hipoalergiška ir pagaminta iš tokio audinio, kuris užtikrintų vedinimą miego metu.

Apšvietimas

Miegamojo šviesa gali veikti jūsų miegą ir nusiteikimą jam. Lygiai taip pat kaip staigiai uždegta šviesa gali išblaškyti jūsų miegą, laiko leidimas ryškioje, šaltoje baltoje šviesoje prieš miegą gali turėti įtakos jūsų poilsiui. Kad to būtų galima išvengti, yra rekomenduojama šviesą pritemdyti ar apšvietimą pakeisti į šiltesnį tada, kai ruošiatės eiti miegoti. Šiais laikais yra gana plati lempučių pasiūla, tad galite nesunkiai rasti ir tokį variantą, kai telefone įdiegta programėle galima kontroliuoti šviesos spalvą, temperatūrą ar ryškumą. Be viso to, norint išjungti šviesą, nereikia nė pakilti iš lovos – užtenka paspausti vieną mygtuką programėlėje ir jūs jau pasiruošę miegui. Tai iš tiesų puikus sprendimas, jei nenorite turėti daug skirtingų šviestuvų viename kambaryje.

Patalynė

Nors graži patalynė traukia akį ir neabejotinai papuošia kiekvieną miegamąjį, visgi, renkantis ją, reiktų atkreipti dėmesį ne tik į šį kriterijų. Būtina išsirinkti tinkamą audinį, iš kurio patalynė yra pasiūta. Natūralios medžiagos tokios kaip medvilnė, linas ar bambuko pluoštas yra idealūs palaikyti optimalią kūno temperatūrą miego metu. Dėl savo savybės puikiai sugerti drėgmę šie audiniai leidžia kūnui kvėpuoti, tad net ir karštą vasaros naktį tikrai nesukaisite. Jei kaip tik ieškote naujos patalynės, Varlė turi itin didelį patalynių pasirinkimą, kur rasite prekes, pasižyminčias ne tik aukščiausia kokybe, bet ir išskirtiniu dizainu, kas leis papuošti miegamąjį taip, kaip tik jums norisi. Užsukite ir patys tuo įsitikinkite! Be viso to, pabaigai reiktų paminėti ir tai, jog geram miegui užtikrinti reikia reguliariai rūpintis patalynės švara. Plaukite ją kas 7-10 dienų, tuomet tikrai galėsite pastebėti, jog švari miego aplinka taip pat turi didelę įtaką ir saldžiam miegui, ir, be abejo, gerai savijautai.